Mimpi Jadi Hujjah Wahhabi

akhirnya WAHHABI MENJADIKAN MIMPI MEREKA SEBAGAI HUJJAH

 

APABILA WAHHABI MENJADIKAN MIMPI MEREKA SEBAGAI HUJJAH
1- Dalam kitab Wahhabi ini berjudul BIN BAZ yang mana tokoh Wahabi bernama Soleh Al Fauzan menyebarkannya terdapat banyak kisah2 mimpi pengikut2 utama Wahhabi yang mereka jadikan Hujjah dalam agama mereka.

2- Antaranya Wahhabi mendakwa kononnya bermimpi Rasulullah jadi makmum solat dan tokoh Wahhabi Abdul Aziz Bin Baz jadi Imam solat fardhu. (Mukasurat 107)

3- Wahhabi mendakwa mimpi itu pula adalah hujjah yang jelas dan yakin bahawa Nabi Muhammad hanya bawa Sunnah tetapi Bin Baz tokoh Wahhabi itu lebih hebat dengan menjadi Imam/Ketua Sunnah. (mukasurat 108)

4- Pada MS 109 Wahhabi mendakwa Abdul Aziz Bin Baz tokoh Wahhabi itu memberi fatwa hukum dan Saidina Umar Bin Khattab ada disebelah Bin Baz dan mengagkuk-angguk kepala beliau mengiyakan fatwa

5- Jika Syiah pernah menuduh Saidatuna Aisyah berzina.. Allah tunjukkan syiah yg muta’ah merekalah berzina…

kini Wahhabi menuduh ulama ASWJ berhujjah dengan mimpi sedangkan Wahhabi sendiri menjadikan mimpi karut yg direka-reka mereka sendiri secara palsu sebagai hujjah utama dalam agama Wahhabi.
Hasbiyallahu Wani’mal Wakil.
referensi :
https://salafytobat.wordpress.com/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment